Minőségi célértékek

A Netfone Telecom Kft. 13/2011. (XII.27.) NMHH rendelet szerinti hálózati szolgáltatásminőségi követelményei
Minőségi célérték megnevezése Mobil rádiótelefon célérték
Új hozzáférés létesítési idő (nap)

Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra)

Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje (nap)

A szolgáltatás rendelkezésre állása (%)

Az ügyfélszolgálati ügyintéző 60 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya (%)

Sikeres hívások aránya (%)

Hívásfelépítési idő (mp)

Sikeres SMS továbbítás aránya

15 nap

72 óra

30 nap

99,25 %

60 %

98,5 %

6 mp

90 %

A Netfone Telecom Kft. 2016. évre vonatkozó 13/2011. (XII.27.) NMHH rendelet szerinti hálózati szolgáltatásminőségi követelményei
Minőségi célérték megnevezése Mobil rádiótelefon célérték Mobil rádiótelefon mért érték
Új hozzáférés létesítési idő (nap)

Minőségi panasz hibaelhárítási ideje (óra)

Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje (nap)

A szolgáltatás rendelkezésre állása (%)

Az ügyfélszolgálati ügyintéző 60 másodpercen belüli bejelentkezésének aránya (%)

Sikeres hívások aránya (%)

Hívásfelépítési idő (mp)

Sikeres SMS továbbítás aránya

15 nap

72 óra

30 nap

99,25 %

60 %

98,5 %

6 mp

90 %

5,35 nap

72 óra

30 nap

99,94 %

72 %

99,83 %

2,29 mp

100 %