Előzetes rendelésedet itt, a weboldalunkon, a www.netfone.hu oldalon keresztül rögzítheted a mobil vagy készülékek menüpontban. Sikeres rendelést követően kapni fogsz e-mailben egy írásbeli visszaigazolást, ezután pedig 1-3 munkanapon belül hívni fogunk.
A rendelés leadása nagyon egyszerű, azonban ha mégis nehézséged adódik a megrendeléssel kapcsolatban, akkor küldd el telefonszámodat, felhívunk, és együtt rögzítjük az igényedet. Elérsz minket telefonon (1250), e-mailben (megrendeles@netfone.hu), a közösségi oldalakon és itt is üzenhetsz: www.netfone.hu/kapcsolat
A One-tól béreljük a toronyhálózati kapacitásokat, hosszú távú nagykereskedelmi együttműködésben. Jelenleg aktuális díjcsomagjainkat One hálózaton biztosítjuk.
Jó hírünk van, hiszen a Netfone-hoz bármelyik szolgáltatótól könnyedén áthozhatod a telefonszámodat, így nem kell az ismerősöket értesítened, hogy új számod van. Természetesen van lehetőséged új számot is igényelni, mely esetben 70-es lesz a hívószámod.
Igen, át tudod hozni villámgyorsan a meglévő számodat hozzánk, ami díjmentes. Miután leadtad megrendelésedet, telefonon szerződünk Veled, majd indítjuk a számhordozást és az új SIM kiküldését, ami pár napot vesz igénybe. Neked nincs további teendőd. A jelenlegi szolgáltatásod a számhordozásig elérhető marad, számhordozást követően viszont a tőlünk rendelt szolgáltatást tudod használni.
Lehetséges, nem kell feladnod régi számodat, mert most előfizetésre váltasz.
Nem vagyunk flotta. Bejegyzett, önálló mobil távközlési szolgáltatóként működünk. Ugyanazt a szolgáltatás minőséget kapod, mint másnál, csak rugalmas ügyintézéssel, versenyképes áron. Sok éve a piacon vagyunk már, csak eddig az üzleti ügyfelekre koncentráltunk, de most szeretnénk minél több egyéni felhasználó szolgáltatója lenni.
Velünk kötsz szerződést, a telefonszámod a neveden marad. Magyar tulajdonosaink vannak, akik itt dolgoznak nap mint nap a cégben. Nálunk nincs apróbetű, nem vesszük el a számod, nem kötünk magunkhoz mindenféle csalafinta feltétellel, mint a flották.
Igen, minden esetben, ha hozzánk csatlakozol egy új, Netfone-os SIM kártyát kapsz!
Nem ismerjük még egymást így előfordulhat az, hogy kauciót kérünk Tőled, amikor hozzánk csatlakozol. Igyekszünk a kauciót a lehető legkisebb mértéken tartani, és azt 6 hónap után beszámíthatjuk számládba vagy ha elmész tőlünk akkor visszaadjuk. Nem kérünk kauciót, ha előfizetéses számodat hordozod hozzánk, egyéb esetekben a kaució csökkenthető, ha bemutatod bankszámlakivonatodat vagy bérpapírodat.
Ha már ügyfelünk vagy és más csomagra szeretnél előfizetni, jelezd ezt nekünk és 15 munkanapon belül elvégezzük a csomagváltást.
Az első számlázás során a kártya aktiválást követő hónap elején az aktiválási hónapból fennmaradó törthavi részt, illetve a számlázás hónapjának teljes havi számláját állítjuk ki, tehát az első számla emiatt több lesz, mint egy havi díj. Ezt követően minden hónapban az aktuális hónapot számlázzuk.
A csoportos beszedést a bankodnál tudod kezdeményezni. A csoportos beszedési megbízáshoz szükséged van a Netfone bankszámlaszámára, mely 10102086-20304200-01003009, a szolgáltató azonosítónkra mely A24144094, illetőleg a fogyasztóazonosítóra, amely az ügyfélszámod. A csoportos beszedést havonta egy alkalommal indítjuk el, az indítástól számítva kb. 1 hétig próbálkozunk beszedni az összeget, ha nem sikeres, utána már csak utalással tudod kiegyenlíteni a számlád.
A weblapon szereplő díjcsomagok havidíjai epack kedvezmény igénybevétele mellett értendőek, azaz a számlát nem postai csekken, hanem e-mailben kapod meg. Ha ragaszkodsz a postai csekkes megoldáshoz, akkor a havidíj 700 Ft-tal több. Késedelmes fizetés esetén az epack kedvezmény a következő hónapban elveszik. Az epack kedvezményt számonként vonjuk le vagy számlázzuk ki, akkor is, ha egy ügyfélszám alatt vannak.
A legpraktikusabb az internetes fizetés a SimplePay segítségével. A befizetést kezdeményezheted az ügyfélkapu alkalmazásunkból vagy elindíthatod a számla értesítő e-mailben található gomb megnyomásával.
Az online fizetésen túlmenően csoportos beszedés, átutalás, banki befizetés MBH Bankban, illetve postai csekkes fizetési mód áll rendelkezésedre a számlád kiegyenlítésére.
A számla befizethető az MBH Bankban személyesen vagy átutalással.
Számlaszám:10102086-20304200-01003009
Közlemény: Név, Ügyfélszám
Az utcai parkolás szolgáltatás országosan az NMFSZ által üzemeltetett zónákban vehető igénybe. Budapesten és vidéken lehetőség van start-stop parkolásra és határozott idejű parkolásra is.
Vedd figyelembe az adott zónában meghatározott maximális parkolási időtartamot és ingyenes időszakokat! Fontos, hogy egy telefonszámról egy időben csak egy érvényes parkolás indítása lehetséges, illetve egy parkolás lehet folyamatban. Amennyiben a meglévő parkolásod közben új parkolást szeretnél indítani, akkor az eredeti parkolásod törlésre kerül, erről értesítést is küldünk neked. Amennyiben a folyamatban lévő parkolást az indítástól számított 1 percen belül leállítod, akkor az adott parkolás törlésre kerül, és semmilyen díj nem kerül felszámításra.
Szerződéskötés során, mindig elmondjuk, hogy a választott csomagot milyen hálózaton adjuk és hogy milyen készülékben tudod használni, tehát független, vagy One hálózatos készülékben. Ha meglévő számodat hordozod, akkor ha megkapod a sim kártyát nem lesz egyből aktív. A kártya mellé kapott tájékoztató levélben pontosan feltüntetjük, hogy melyik napon lesz a számhordozás 20.00-24.00 között. Ha a számhordozás után azt tapasztalod, hogy nincs hálózat és biztosan tudod, hogy a telefonod független, akkor mindenképpen végezz el egy készülék ki-be kapcsolást. Ha a problémát ez sem oldja meg, hívd másik számról a 1250-et vagy írj az ugyfelszolgalat@netfone.hu e-mail címre.
A mobil díjcsomagok One hálózaton adhatóak, így független vagy One hálózat függő készülékben tudod használni a SIM kártyát.
A SIM kártya maga univerzális, így bármelyik méret is illeszkedik a telefonodba, az biztosan használható lesz vele.
A kártya aktiválási folyamata, akkor indul el, ha szerződéskötés után az esetlegesen kért kaució (előleg) vagy egyéb irat beérkezett a céghez. Ha új számot kértél úgy a fentiek teljesülése után várhatóan 72 órán belül életbe is lép a szolgáltatás. Amennyiben számhordozást választottál (meglévő számodat hozod hozzánk), akkor egy időablakot kapsz és értesítést SMS-ben az átállás időpontjáról. Fontos, hogy a régi szolgáltató elengedjen, ezért minden személyes adatodnak egyeznie kell. Általánosan elmondható, hogy a számodat 3-5 munkanapon belül át tudjuk hordozni hozzánk.
A központi rendszerünk mindig küld értesítést, ha elhasználtad az adatmennyiség 80 és 100%-át. Ebben az esetben nincs lassítás, egyszerűen nem tudod használni a csomagban foglalt internetet. Ha ez megtörténik, ne aggódj, hiszen van lehetőséged kiegészítő adatjegyet vásárolni, amit fordulónapig használhatsz fel.
Ha elfogy az interneted és több nap van hátra a fordulónapig, akkor van lehetőséged kiegészítő adatjegyet igényelni. Ezt megtudod tenni a Netfone ügyfélkapuján keresztül applikációból vagy hívd a 1250-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.
Ha a korábban kapott Netfone ügyfélkapu jelszóval nem tudsz belépni a fiókodba, hívd a 1250-et vagy írj az ugyfelszolgalat@netfone.hu e-mail címre, esetleg keress minket a közösségi oldalainkon és segítünk.