Előzetes rendelésedet itt, a weboldalunkon, a www.netfone.hu oldalon keresztül rögzítheted a mobil vagy készülékek menüpontban. Sikeres rendelést követően kapni fogsz e-mailben egy írásbeli visszaigazolást, ezután pedig 1-3 munkanapon belül hívni fogunk.
A rendelés leadása nagyon egyszerű, azonban ha mégis nehézséged adódik a megrendeléssel kapcsolatban, akkor küldd el telefonszámodat, felhívunk, és együtt rögzítjük az igényedet. Elérsz minket telefonon (1250), e-mailben (megrendeles@netfone.hu), a közösségi oldalakon és itt is üzenhetsz: www.netfone.hu/kapcsolat
A Vodafone-tól és Telekom-tól béreljük a toronyhálózati kapacitásokat, hosszú távú nagykereskedelmi együttműködésben. Jelenleg aktuális díjcsomagjainkat Vodafone hálózaton biztosítjuk.
Jó hírünk van, hiszen a Netfone-hoz bármelyik szolgáltatótól könnyedén áthozhatod a telefonszámodat, így nem kell az ismerősöket értesítened, hogy új számod van. Természetesen van lehetőséged új számot is igényelni, mely esetben 70-es lesz a hívószámod.
Igen, át tudod hozni villámgyorsan a meglévő számodat hozzánk, ami díjmentes. Miután leadtad megrendelésedet, telefonon szerződünk Veled, majd indítjuk a számhordozást és az új SIM kiküldését, ami pár napot vesz igénybe. Neked nincs további teendőd. A jelenlegi szolgáltatásod a számhordozásig elérhető marad, számhordozást követően viszont a tőlünk rendelt szolgáltatást tudod használni.
Lehetséges, nem kell feladnod régi számodat, mert most előfizetésre váltasz.
Nem vagyunk flotta. Bejegyzett, önálló mobil távközlési szolgáltatóként működünk. Ugyanazt a szolgáltatás minőséget kapod, mint másnál, csak rugalmas ügyintézéssel, versenyképes áron. Sok éve a piacon vagyunk már, csak eddig az üzleti ügyfelekre koncentráltunk, de most szeretnénk minél több egyéni felhasználó szolgáltatója lenni.
Velünk kötsz szerződést, a telefonszámod a neveden marad. Magyar tulajdonosaink vannak, akik itt dolgoznak nap mint nap a cégben. Nálunk nincs apróbetű, nem vesszük el a számod, nem kötünk magunkhoz mindenféle csalafinta feltétellel, mint a flották.
Igen, minden esetben, ha hozzánk csatlakozol egy új, Netfone-os SIM kártyát kapsz!
Nem ismerjük még egymást így előfordulhat az, hogy kauciót kérünk Tőled, amikor hozzánk csatlakozol. Igyekszünk a kauciót a lehető legkisebb mértéken tartani, és azt 6 hónap után beszámíthatjuk számládba vagy ha elmész tőlünk akkor visszaadjuk. Nem kérünk kauciót, ha előfizetéses számodat hordozod hozzánk, egyéb esetekben a kaució csökkenthető, ha bemutatod bankszámlakivonatodat vagy bérpapírodat.
Ha már ügyfelünk vagy és más csomagra szeretnél előfizetni, jelezd ezt nekünk és 15 munkanapon belül elvégezzük a csomagváltást.
Az első számlázás során a kártya aktiválást követő hónap elején az aktiválási hónapból fennmaradó törthavi részt, illetve a számlázás hónapjának teljes havi számláját állítjuk ki, tehát az első számla emiatt több lesz, mint egy havi díj. Ezt követően minden hónapban az aktuális hónapot számlázzuk.
A csoportos beszedést a bankodnál tudod kezdeményezni. A csoportos beszedési megbízáshoz szükséged van a Netfone bankszámlaszámára, mely 10102086-20304200-01003009, a szolgáltató azonosítónkra mely A24144094, illetőleg a fogyasztóazonosítóra, amely az ügyfélszámod. A csoportos beszedést havonta egy alkalommal indítjuk el, az indítástól számítva kb. 1 hétig próbálkozunk beszedni az összeget, ha nem sikeres, utána már csak utalással tudod kiegyenlíteni a számlád.
A weblapon szereplő díjcsomagok havidíjai epack kedvezmény igénybevétele mellett értendőek, azaz a számlát nem postai csekken, hanem e-mailben kapod meg. Ha ragaszkodsz a postai csekkes megoldáshoz, akkor a havidíj 700 Ft-tal több. Késedelmes fizetés esetén az epack kedvezmény a következő hónapban elveszik. Az epack kedvezményt számonként vonjuk le vagy számlázzuk ki, akkor is, ha egy ügyfélszám alatt vannak.
A legpraktikusabb az internetes fizetés a SimplePay segítségével. A befizetést kezdeményezheted az ügyfélkapu alkalmazásunkból vagy elindíthatod a számla értesítő e-mailben található gomb megnyomásával.
Az online fizetésen túlmenően csoportos beszedés, átutalás, banki befizetés MBH Bankban, illetve postai csekkes fizetési mód áll rendelkezésedre a számlád kiegyenlítésére.
A számla befizethető az MBH Bankban személyesen vagy átutalással.
Számlaszám:10102086-20304200-01003009
Közlemény: Név, Ügyfélszám
Szerződéskötés során, mindig elmondjuk, hogy a választott csomagot milyen hálózaton adjuk és hogy milyen készülékben tudod használni, tehát független, vagy Vodafone, esetleg Telekom hálózatos készülékben. Ha meglévő számodat hordozod, akkor ha megkapod a sim kártyát nem lesz egyből aktív. A kártya mellé kapott tájékoztató levélben pontosan feltüntetjük, hogy melyik napon lesz a számhordozás 20.00-24.00 között. Ha a számhordozás után azt tapasztalod, hogy nincs hálózat és biztosan tudod, hogy a telefonod független, akkor mindenképpen végezz el egy készülék ki-be kapcsolást. Ha a problémát ez sem oldja meg, hívd másik számról a 1250-et vagy írj az ugyfelszolgalat@netfone.hu e-mail címre.
A mobil díjcsomagok egy része Vodafone, másik része Telekom hálózaton adható. Ha Vodafone hálózaton működő díjcsomagot választasz, akkor független vagy Vodafone hálózat függő készülékben tudod használni a SIM kártyát, ha pedig Telekom hálózaton fogod használni a szolgáltatásunkat, akkor független vagy Telekom hálózat függő készülékben fog működni a kártya.
A SIM kártya maga univerzális, így bármelyik méret is illeszkedik a telefonodba, az biztosan használható lesz vele.
A kártya aktiválási folyamata, akkor indul el, ha szerződéskötés után az esetlegesen kért kaució (előleg) vagy egyéb irat beérkezett a céghez. Ha új számot kértél úgy a fentiek teljesülése után várhatóan 72 órán belül életbe is lép a szolgáltatás. Amennyiben számhordozást választottál (meglévő számodat hozod hozzánk), akkor egy időablakot kapsz és értesítést SMS-ben az átállás időpontjáról. Fontos, hogy a régi szolgáltató elengedjen, ezért minden személyes adatodnak egyeznie kell. Általánosan elmondható, hogy a számodat 3-5 munkanapon belül át tudjuk hordozni hozzánk.
A központi rendszerünk mindig küld értesítést, ha elhasználtad az adatmennyiség 80 és 100%-át. Ebben az esetben nincs lassítás, egyszerűen nem tudod használni a csomagban foglalt internetet. Ha ez megtörténik, ne aggódj, hiszen van lehetőséged kiegészítő adatjegyet vásárolni, amit fordulónapig használhatsz fel.
Ha elfogy az interneted és több nap van hátra a fordulónapig, akkor van lehetőséged kiegészítő adatjegyet igényelni. Ezt megtudod tenni a Netfone ügyfélkapuján keresztül, applikációból vagy hívd a 1250-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.
Ha a korábban kapott Netfone ügyfélkapu jelszóval nem tudsz belépni a fiókodba, hívd a 1250-et vagy írj az ugyfelszolgalat@netfone.hu e-mail címre, esetleg keress minket a közösségi oldalainkon és segítünk.