Gyakori kérdések

Kérdőjel

Ha kérdésed van, itt megtalálod a válaszokat.

Hol tudok rendelni?
Nyíl

Előzetes rendelésedet itt, a weboldalunkon, a www.netfone.hu oldalon keresztül rögzítheted a mobil vagy készülékek menüpontban. Sikeres rendelést követően kapni fogsz e-mailben egy írásbeli visszaigazolást, ezután pedig 1-3 munkanapon belül hívni fogunk.

A rendelés leadása nagyon egyszerű, azonban ha mégis nehézséged adódik a megrendeléssel kapcsolatban, akkor küldd el telefonszámodat, felhívunk, és együtt rögzítjük az igényedet. Elérsz minket telefonon (1250), e-mailben (megrendeles@netfone.hu), a közösségi oldalakon és itt is üzenhetsz: www.netfone.hu/kapcsolat

Kinek a hálózatát használjuk?
Nyíl

A Vodafone-tól és Telekom-tól béreljük a toronyhálózati kapacitásokat, hosszú távú nagykereskedelmi együttműködésben.

Mi lesz a hívószámom?
Nyíl

Jó hírünk van, hiszen a Netfone-hoz bármelyik szolgáltatótól könnyedén áthozhatod a telefonszámodat, így nem kell az ismerősöket értesítened, hogy új számod van. Természetesen van lehetőséged új számot is igényelni.  Ha a választott díjcsomagoddal Vodafone hálózatra kerülsz, akkor 70-es, ha Telekomra kerülsz, akkor 31-es hívószámot adunk.

Van számhordozás?
Nyíl

Igen, át tudod hozni villámgyorsan a meglévő számodat hozzánk, ami díjmentes. Miután leadtad megrendelésedet, telefonon szerződünk Veled, majd indítjuk a számhordozást és az új SIM kiküldését, ami pár napot vesz igénybe. Neked nincs további teendőd. A jelenlegi szolgáltatásod a számhordozásig elérhető marad, számhordozást követően viszont a tőlünk rendelt szolgáltatást tudod használni.

Feltöltő kártya hordozása lehetséges?
Nyíl

Lehetséges, nem kell feladnod régi számodat, mert most előfizetésre váltasz.

Flotta vagytok?
Nyíl

Nem vagyunk flotta. Bejegyzett, önálló mobil távközlési szolgáltatóként működünk. Ugyanazt a szolgáltatás minőséget kapod, mint másnál, csak rugalmas ügyintézéssel, versenyképes áron. Sok éve a piacon vagyunk már, csak eddig az üzleti ügyfelekre koncentráltunk, de most szeretnénk minél több egyéni felhasználó szolgáltatója lenni.

Velünk kötsz szerződést, a telefonszámod a neveden marad.  Magyar tulajdonosaink vannak, akik itt dolgoznak nap mint nap a cégben. Nálunk nincs apróbetű, nem vesszük el a számod, nem kötünk magunkhoz mindenféle csalafinta feltétellel, mint a flották.

Új SIM-et kapok?
Nyíl

Igen, minden esetben, ha hozzánk csatlakozol egy új, Netfone-os SIM kártyát kapsz!

Van kaució?
Nyíl

Nem ismerjük még egymást így előfordulhat az, hogy kauciót kérünk Tőled, amikor hozzánk csatlakozol. Igyekszünk a kauciót a lehető legkisebb mértéken tartani, és azt 6 hónap után beszámíthatjuk számládba vagy ha elmész tőlünk akkor visszaadjuk. Nem kérünk kauciót, ha előfizetéses számodat hordozod hozzánk, egyéb esetekben a kaució csökkenthető, ha bemutatod bankszámlakivonatodat vagy bérpapírodat.

Csomagváltás mennyi idő?
Nyíl

Ha már ügyfelünk vagy és más csomagra szeretnél előfizetni, jelezd ezt nekünk és 15 munkanapon belül elvégezzük a csomagváltást.

Első számla
Nyíl

Az első számlázás során a kártya aktiválást követő hónap elején az aktiválási hónapból fennmaradó törthavi részt, illetve a számlázás hónapjának teljes havi számláját állítjuk ki, tehát az első számla emiatt több lesz, mint egy havi díj. Ezt követően minden hónapban az aktuális hónapot számlázzuk.

Csoportos beszedés
Nyíl

A csoportos beszedést a bankodnál tudod kezdeményezni. A csoportos beszedési megbízáshoz szükséged van a Netfone bankszámlaszámára, mely 10102086-20304200-01003009, a szolgáltató azonosítónkra mely A24144094, illetőleg a fogyasztóazonosítóra, amely az ügyfélszámod. A csoportos beszedést havonta egy alkalommal indítjuk el, az indítástól számítva kb. 1 hétig próbálkozunk beszedni az összeget, ha nem sikeres, utána már csak utalással tudod kiegyenlíteni a számlád.

Epack kedvezmény
Nyíl

A weblapon szereplő díjcsomagok havidíjai epack kedvezmény igénybevétele mellett értendőek, azaz a számlát nem postai csekken, hanem e-mailben kapod meg. Ha ragaszkodsz a postai csekkes megoldáshoz, akkor a havidíj 700 Ft-tal több. Késedelmes fizetés esetén az epack kedvezmény a következő hónapban elveszik. Az epack kedvezményt számonként vonjuk le vagy számlázzuk ki, akkor is, ha egy ügyfélszám alatt vannak.

Fizetési módok
Nyíl

A legpraktikusabb az internetes fizetés a SimplePay segítségével. A befizetést kezdeményezheted az ügyfélkapu alkalmazásunkból vagy elindíthatod a számla értesítő e-mailben található gomb megnyomásával.

Az online fizetésen túlmenően csoportos beszedés, átutalás, banki befizetés MBH Bankban, illetve postai csekkes fizetési mód áll rendelkezésedre a számlád kiegyenlítésére.

Hova tudok utalni?
Nyíl

A számla befizethető az MBH Bankban személyesen vagy átutalással.

Számlaszám:10102086-20304200-01003009

Közlemény: Név, Ügyfélszám

Nem megy a szolgáltatás a telefonomban. Mit tegyek?
Nyíl

Szerződéskötés során, mindig elmondjuk, hogy a választott csomagot milyen hálózaton adjuk és hogy milyen készülékben tudod használni, tehát független, vagy Vodafone, esetleg Telekom hálózatos készülékben. Ha meglévő számodat hordozod, akkor ha megkapod a sim kártyát nem lesz egyből aktív. A kártya mellé kapott tájékoztató levélben pontosan feltüntetjük, hogy melyik napon lesz a számhordozás 20.00-24.00 között. Ha a számhordozás után azt tapasztalod, hogy nincs hálózat és biztosan tudod, hogy a telefonod független, akkor mindenképpen végezz el egy készülék ki-be kapcsolást. Ha a problémát ez sem oldja meg, hívd másik számról a 1250-et vagy írj az ugyfelszolgalat@netfone.hu e-mail címre.

Jó az én készülékembe is a SIM kártya?
Nyíl

A mobil díjcsomagok egy része Vodafone, másik része Telekom hálózaton adható. Ha Vodafone hálózaton működő díjcsomagot választasz, akkor független vagy Vodafone hálózat függő készülékben tudod használni a SIM kártyát, ha pedig Telekom hálózaton fogod használni a szolgáltatásunkat, akkor független vagy Telekom hálózat függő készülékben fog működni a kártya. 

A SIM kártya maga univerzális, így bármelyik méret is illeszkedik a telefonodba, az biztosan használható lesz vele.

Mikor lesz aktív a SIM kártya?
Nyíl

A kártya aktiválási folyamata, akkor indul el, ha szerződéskötés után az esetlegesen kért kaució (előleg) vagy egyéb irat beérkezett a céghez. Ha új számot kértél úgy a fentiek teljesülése után várhatóan 72 órán belül életbe is lép a szolgáltatás. Amennyiben számhordozást választottál (meglévő számodat hozod hozzánk), akkor egy időablakot kapsz és értesítést SMS-ben az átállás időpontjáról. Fontos, hogy a régi szolgáltató elengedjen, ezért minden személyes adatodnak egyeznie kell. Általánosan elmondható, hogy a számodat 3-5 munkanapon belül át tudjuk hordozni hozzánk.

Mi történik, ha elfogy az internetem?
Nyíl

A központi rendszerünk mindig küld értesítést, ha elhasználtad az adatmennyiség 80 és 100%-át. Ebben az esetben nincs lassítás, egyszerűen nem tudod használni a csomagban foglalt internetet. Ha ez megtörténik, ne aggódj, hiszen van lehetőséged kiegészítő adatjegyet vásárolni, amit fordulónapig használhatsz fel.

Hogyan igényelhetek kiegészítő adatjegyet?
Nyíl

Ha elfogy az interneted és több nap van hátra a fordulónapig, akkor van lehetőséged kiegészítő adatjegyet igényelni. Ezt megtudod tenni a Netfone ügyfélkapuján keresztül, applikációból vagy hívd a 1250-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat.

Nem tudok belépni az ügyfélkapuba. Mit tegyek?
Nyíl

Ha a korábban kapott Netfone ügyfélkapu jelszóval nem tudsz belépni a fiókodba, hívd a 1250-et vagy írj az ugyfelszolgalat@netfone.hu e-mail címre, esetleg keress minket a közösségi oldalainkon és segítünk.