simcsere

/simcsere
simcsere 2019-12-11T11:58:09+00:00

Tájékoztató SIM kártya cseréről

Örömmel értesítjük, hogy a Netfone Telecom Mobil szolgáltatása új mérföldkőhöz ért, ennek köszönhetően küldtük Önnek egy új SIM kártyát, melyet a jelzett időpontban kérjük , helyezzen a telefonjába a régi SIM kártya helyére.

Fontos információk:

  • Kérjük, hogy a jelenlegi kártyával egyező (normal-, micro-, nano,-) méretű SIM kártyát törje ki és helyezze bele a készülékbe. 
  • SIM kártya csere előtt kérjük, ellenőrizze jelenleg használt készüléke hálózatfüggetlenségét.
    Amennyiben ehhez segítségre van, szüksége kérjük, hívja az ügyfélszolgálati számunkat.
    (36 (1) 878 1800 vagy a 1250)
  • Javasoljuk a jelenlegi SIM kártyáján lévő adatok mentését.
  • Az új SIM kártyája esetén a kártyán lévő új PIN kódot kell, hogy használja az aktiváláshoz.
  • Amennyiben automatikus hálózatcsatlakozási beállításokkal rendelkezik, kérjük vegye figyelembe, hogy a határ mentén más hálózatra is csatlakozhat a telefonja így az EU-n kívül, ami magasabb adat roaming használati díjat eredményez
  • Az átállást követően az első számlán a díjak az átállás dátumától függően a megelőző és az azt követő időszakra tört havi tételként jelennek meg változatlan árban.
  • Az adatcsomag fordulónapja a jelenlegi naptári hónaptól eltérő lesz. Erről a hálózat-váltás után külön kap értesítést.
  • Mobilparkolást ezentúl a 30-as előhívóval indíthat pl.: 0630/763XXXX

 

Vodafone hálózat függetlenítés

  • A hálózati zár feloldása mind feltöltőkártyás, mind előfizetéses tarifák esetében az ügyfél kérésére történik, az Előfizetői Szerződéssel együtt vásárolt készülék hálózati zárának feloldása díjmentes, minden egyéb esetben (például listaáron, vagy mástól – akár adásvételi szerződéssel is – vásárolt készülék) 10 000 Ft-os díja van.Feltöltőkártyás készülékek esetében onnantól kezdve, hogy a SIM kártyán megjelenik bármilyen összeg, azaz a feltöltés sikeres volt, az előfizető a készülék kikódolását díjmentesen kérheti. Amennyiben nem tölt fel az előfizető a SIM kártyára felhasználható egyenleget, úgy a szerződés megszűnését követően kérheti a készülék díjmentes kikódolását.Előfizetéses szerződés esetében, a szerződéshez, a Vodafone-nál vásárolt készülék függetlenítése díjmentes, a szerződés lejáratát követően. A készülék használója is kérheti a szerződés lejárta után a hálózati zár feloldását, azonban neki minden esetben 10 000 Ft a díja.A függetlenítést a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon, és a Vodafone márkaképviseleteiben lehet kezdeményezni. Fontos, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kizárólag az előfizető, a használó pedig márkaképviseleteink egyikén kérheti.

Telenor hálózat függetlenítés

  • Telenor hálózat függő készülék esetén szolgáltató minden lakossági és üzleti ügyfél számára díjmentesen biztosítja a hálózati korlátozás feloldását, amennyiben a készüléket igazolható módon a Telenornál vásárolták, és (már) nem kapcsolódik hozzá elő hűségszerződés.A készülékek hálózati korlátozásának feloldási folyamatát lakossági és üzleti ügyfelek kizárólag személyesen, a Telenor üzleteiben kezdeményezhetik, annak módjáról az üzletben dolgozó kollégák pontos tájékoztatással szolgálnak.Élő hűségszerződéssel vagy részvételi megállapodás esetén is elvégezhető hálózati korlátozás feloldása, ­amennyiben az igénylő a helyszínen kifizeti a határozott idejű szerződés miatt vállalt kötbéreket és a részletvételi megállapodás kapcsán fennálló tartozását- a Telenor ÁSZF Díjszabásban foglalt feltételek szerint.A hálózati korlátozás feloldását kizárólag az előfizető / kapcsolattartó vagy az előfizető meghatalmazottja (az előfizető által tett, formai követelményeknek megfelelő meghatalmazás alapján) kezdeményezheti.

GSM boltban történő hálózat függetlenítés

  • A legtöbb GSM boltban elvégzik a hálózat függő mobiltelefonok függetlenítését, azonban ez minden esetben költségtérítés mellett történik.GSM boltban történő hálózat függetlenítéskor az esetleges szolgáltatói készülék garancia elvész.Ezt követő szervizelés esetén a szolgáltató a hűségidő alatt lévő, külső helyszínen függetlenített mobiltelefont kikötbérezheti.

Az átállást követő teendők:

Beállítások:

  • Amennyiben használt hangposta szolgáltatást a korábbi beállítások elvesznek, csak a hívásértesítő SMS lesz aktív. Ha továbbra is igényli a szolgáltatást, a beállításokért kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
  • Ha Ön használ hívásátirányítást, ellenőrizze készülékén a kártyacserét követően előfordulhat, hogy újra be kell állítania.
  • Hívószámkijelzést alapértelmezett de ha ettől el szeretne térni, módosítsa készüléke segítségével melyet a hívásbeállítások menüjében talál.
  • Amennyiben Ön mobiltelefon-előfizetéséhez internetcsomaggal is rendelkezik, és azt tapasztalja, hogy a készüléke nem állt át automatikusan, szükség lesz a készülékén az APN beállítások módosítását elvégezni.Az internet szolgáltatás igénybevételéhez szükséges APN cím:  internet.netfone.hu
    Az MMS szolgáltatás igénybevételéhez szükséges APN cím szintén csak egy szó: mms

A beállításokkal kapcsolatban részletes információt itt talál: www.netfone.hu/apn-beallitas/

 

INTERNET BEÁLLÍTÁS IPHONE KÉSZÜLÉKEN
APN CÍM BEÁLLÍTÁS

INTERNET BEÁLLÍTÁS SAMSUNG KÉSZÜLÉKEN (ANDROID)
APN CÍM BEÁLLÍTÁS

INTERNET BEÁLLÍTÁS XIAOMI KÉSZÜLÉKEN (ANDROID)
APN CÍM BEÁLLÍTÁS

INTERNET BEÁLLÍTÁS HUAWEI KÉSZÜLÉKEN (ANDROID)
APN CÍM BEÁLLÍTÁS